SL INTERIOR

ABSTRACT ART

Kategori: Art

 
Source: Pinterest
 
Ibland snöar jag verkligen in mig på saker och just nu är det abstrakt konst. Efter att jag började söka posters till min lägenhet så ser jag fin konst överallt. Vad jag älskar med just abstrakt konst är att det från ingenting skapas något väldigt vackert, något obestämt som varje människa får tolka precis som dom vill. Ovan hittar ni några fina konstverk som jag inspireras av just nu.
----------
I have a tendency to get hooked on different things and right now it's abstract art. After I started searching for posters to my apartment, I see inspiring art everywhere. What I love about abstract art is that from nothing something really beautiful is created, something unspecified that every person gets to interpret as they wish. Above you'll find some nice artwork that inspires me right now.
 
 
Kommentera inlägget här: